Gul smoothiebowl

                                                                                                                                                                                                                                  Affiliatelenker


Hei dere!
I dag ble smoothien inspirert av det nydelige været som er om dagen. Solen stråler og man kan faktisk ikke gjøre annet enn å smile! 
Gul smoothiebowl er en av mine favoritter. Den er så god, om jeg skal få si det selv. 


Gul smoothiebowl

Oppskrift:
Mango, banan, ananas
Ingefær
Mandelmelk
Kokosmelk
1 eggeplomme
1 ss chiafrø
1 ss Cocosa
1 ss Lecithin
1 ss Rice bran

Jeg pleier å kjøpe en pose med frossen mango, banan og ananas samlet, da slipper jeg å kjære opp all frukten som skal i smoothien.
Ha ca 2-3 dl med frossen frukt.
Til væske har jeg brukt kokosmelk og usøtet mandelmelk. Ha smoothien i en skål og topp med ønsket topping eller hell det i et glass.
Jeg toppet med posjonsfrukt, banan, chiafrø, kiwi og bipollen.

Lecithin gir smoothien en god og fyldig konsistens.
Lechitin innholder nyttig plantefett, fosfolipider og kollin. Fosfolipider utgjør en viktig del av hjernen og mebranene i kroppens celler.
Kollin kan bidra til normal fettomsetning og leverfunksjon.



Ønsker dere en fin dag!

Følg meg gjerne på instagram for flere mattips - amandadorothea





Legg gjerne igjen en kommentar




hits