Boost immunforsvaret



Vinteren er her og mrketiden har tatt oss, eller slik var det ihvertfall fr regnet kom og tok alt det som var av sn. I dag har jo faktisk solen tittet frem ogs - det var deilig! M si jeg savner sol fra morgen til kveld og varme sommerdager, men nr det skal sies synes jeg det er litt koselig med vinter ogs.
Hadde det bare ikke vrt for forkjlelse og vond hals. Heldigvis kan det unngs hvis man fr i seg nok vitaminer, spesielt gjennom vinter halvret. 
Jeg prver helst unng kosttilskudd i form av kapsler og tabletter, og vil helst ha det gjennom kosten. Det er ikke like enkelt f i seg haugevis med frukt, grnnsaker og br, og derfor synes jeg juice og smoothies er genialt. Da fr jeg i meg mye strre mengder som betyr dobbelt opp med vitaminer.

I denne valgte jeg ha appelsin og sitron som er rik p C-vitamin, gulrot som er rik p betakaroten og A-vitamin, eple og ingefr som sies ha en betennelsedempende effekt da den innholder gineroler som forebygger mot betennelse i kroppen.

Oppskrift til 2-3 glass:
4 gulrtter
1 halv sitron
2 appelsiner
Et par skiver med fersk ingefr
1 eple




Jeg prver ogs f i meg nok D-vitamin n p vinteren, da vi ikke er like utsatt for solstrler som p sommeren. D- vitamin finnes i blant annet fet fisk, som f.eks laks. smr og tran. 

nsker dere en frisk vinter:) 

Takk for at dere tok turen innom. 
Flg meg gjerne p instagram/trykk her og p facebook/trykk her



Victoria Larsen

17.11.2016 kl.15:47


S bra innlegg! :)

Amanda Dorothea K Evensen

17.11.2016 kl.16:44


Victoria Larsen: tusen takk!:)

Victoria Larsen

24.11.2016 kl.22:13


Ser s utrolig godt ut! :-D fin blogg du har. Leter etter en vei flge bloggen din, men finner det ikke p bloggen din.

Amanda Dorothea K Evensen

25.11.2016 kl.16:17


Victoria Larsen: Hei Victoria:) s hyggelig! Tusen takk<3 jeg har en Facebook-side til bloggen som du kan flge, der legger jeg ut oppdateringer:) Amanda Dorothea heter den:) nsker deg en fin dag!


Legg gjerne igjen en kommentar




hits